Couverture de Innovation Capital

Innovation Capital

How to Compete - and Win - Like the World's Most Innovative Leaders

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Innovation Capital

De : Jeff Dyer, Nathan Furr, Curtis Lefrandt
Lu par : Charles Constant
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,70 €

Acheter pour 15,70 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Great leaders of innovation know that creativity is not enough. They succeed not only on the basis of their ideas, but because they have the vision, reputation, and networks to win the backing needed to commercialize them. It turns out that this quality - called "innovation capital" - is measurably more important for innovation than just being creative.

The authors have spent decades studying how people get great ideas (the subject of The Innovator's DNA) and how people test and develop those ideas (explored in The Innovator's Method). Now they share what they've learned from a multipronged research program designed to determine how people compete for, and obtain, resources to launch new ideas: how you can build a personal reputation for innovation; what techniques you can use to amplify your innovation capital; how you can garner attention for your ideas and projects and persuade audiences to support them; and what it means to provide visionary leadership and how you can achieve it.

Featuring interviews with the superstars of innovation - individuals like Jeff Bezos (Amazon), Elon Musk (Tesla), Marc Benioff (Salesforce), Indra Nooyi (PepsiCo), and Shantanu Narayen (Adobe) - this book will help you position yourself and your ideas to compete for attention and resources so that you can launch innovations with impact.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 Harvard Business School Publishing (P)2020 Gildan Media
Direction Développement commercial et entrepreneuriat Management Prévision et planification stratégique
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Innovation Capital

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.