Couverture de Innovating

Innovating

A Doer's Manifesto for Starting from a Hunch, Prototyping Problems, Scaling Up, and Learning to Be Productively Wrong

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Innovating

De : Luis Perez-Breva
Lu par : Tim Andres Pabon
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 20,79 €

Acheter pour 20,79 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Innovation is the subject of countless books and courses, but there's very little out there about how you actually innovate. Innovation and entrepreneurship are not one and the same, although aspiring innovators often think of them that way. They are told to get an idea and a team and to build a show-and-tell for potential investors. In Innovating, Luis Perez-Breva describes another approach - a doer's approach developed over a decade at MIT and internationally in workshops, classes, and companies. He shows that to start innovating doesn't require an earth-shattering idea; all it takes is a hunch. Anyone can do it. By prototyping a problem and learning by being wrong, innovating can be scaled up to make an impact. As Perez-Breva demonstrates, "no thing is new" at the outset of what we only later celebrate as innovation.

In Innovating, the process is shown to be empirical, experimental, nonlinear, and incremental. You give your hunch the structure of a problem. Anything can be a part. Your innovating accrues other people's knowledge and skills. Perez-Breva describes how to create a kit for innovating and outlines questions that will help you think in new ways. Finally, he shows how to systematize what you've learned: to advocate, communicate, scale up, manage innovating continuously, and document - "you need a notebook to converse with yourself," he advises. Everyone interested in innovating also needs to get this audiobook.

©2016 Luis Perez-Breva (P)2017 Gildan Media LLC
Direction Développement commercial et entrepreneuriat Histoire et culture Réussite personnelle
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Innovating

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.