Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Influence

De : Sara McCorquodale
Lu par : Sophie Roberts
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 16,59 €

Acheter pour 16,59 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Digital influencing is one of the most exciting and disruptive new industries, forecast to be worth over £10bn by 2020, but those charged with making this an effective part of their digital strategy rarely understand how this emergent industry works. When it comes to online growth, digital influencers are now consistently outperforming traditional media and brand advertising, even if much of what they do remains a mystery to many people.

Sara McCorquodale is the UK's leading authority on the influencer space, and this new book demystifies exactly how digital influence works, interrogates the phenomenon, analyses its problems and forecasts its future. A compelling and deeply insightful book, this will be a must-listen for anyone whose business success is dependent on prospering online. Listeners will gain a foundation of knowledge into how and why digital communication has become so dominated by influencers, as well as gaining invaluable, never-before-heard insights from the influencers themselves. They will understand how digital trends emerge, the building blocks that make bloggers, vloggers and Instagrammers so compelling, and why the context in which influencer marketing emerged is so closely linked to its ongoing success.

All of this is presented alongside take-aways that will instantly improve listeners' own work in the digital space. In addition, thanks to Sara's independent analysis of influencer media and marketing, they will finish the book with a clear understanding as to the problems now faced by businesses and brands around the world, and how such issues can be identified, tackled and overcome.

©2019 Sara McCorquodale (P)2020 W F Howes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "It's the wild west out there. This book is your sheriff." (The Sunday Times)

    "In a nutshell, Sara's like a human Google Translate, but for translating the world of Google." (Evening Standard)

    Ce que les auditeurs disent de Influence

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.