Couverture de Influence

Influence

Aperçu

Offre à durée limitée

3 mois gratuits
Essayez pour 0,00 €.
L'offre prend fin le 28 janvier 2025 à 23 h 59.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de podcasts.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusives
Après 3 mois, votre abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 9,95 €/mois.

Influence

De : Sara McCorquodale
Lu par : Sophie Roberts
Essayez pour 0,00 €.

Après 3 mois, 9,95 €/mois. L'offre prend fin le 28 janvier 2025 à 23 h 59.

Acheter pour 11,38 €

Acheter pour 11,38 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Digital influencing is one of the most exciting and disruptive new industries, forecast to be worth over £10bn by 2020, but those charged with making this an effective part of their digital strategy rarely understand how this emergent industry works. When it comes to online growth, digital influencers are now consistently outperforming traditional media and brand advertising, even if much of what they do remains a mystery to many people.

Sara McCorquodale is the UK's leading authority on the influencer space, and this new book demystifies exactly how digital influence works, interrogates the phenomenon, analyses its problems and forecasts its future. A compelling and deeply insightful book, this will be a must-listen for anyone whose business success is dependent on prospering online. Listeners will gain a foundation of knowledge into how and why digital communication has become so dominated by influencers, as well as gaining invaluable, never-before-heard insights from the influencers themselves. They will understand how digital trends emerge, the building blocks that make bloggers, vloggers and Instagrammers so compelling, and why the context in which influencer marketing emerged is so closely linked to its ongoing success.

All of this is presented alongside take-aways that will instantly improve listeners' own work in the digital space. In addition, thanks to Sara's independent analysis of influencer media and marketing, they will finish the book with a clear understanding as to the problems now faced by businesses and brands around the world, and how such issues can be identified, tackled and overcome.

©2019 Sara McCorquodale (P)2020 W F Howes
Argent et finance Création de contenu et réseaux sociaux Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "It's the wild west out there. This book is your sheriff." (The Sunday Times)

    "In a nutshell, Sara's like a human Google Translate, but for translating the world of Google." (Evening Standard)

    Ce que les auditeurs disent de Influence

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.