Hidden WOMBAT
How Executives Innovate Without the Waste of Money, Brains, and Time
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 17,91 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Topher Kinsella
-
Rush Bartlett
À propos de cette écoute
Good ideas are killing great companies.
A waste of money, brains, and time (WOMBAT) is guaranteed if your company thinks product first, market second.
Every late-stage failure, every “pivot,” is a testament to this. When you’re wrong about the market, you cannot be right about the product, so why is innovation done this way?
Needs-Driven Innovation—inspired by Stanford University’s Biodesign—turns the typical innovation process on its head. Instead of failing with product-market fit, NDI discovers market-product fit. Every time.
Reversing the accepted dogma, NDI eliminates hidden WOMBATs so that every great market finds its great idea.
©2023 Topher Kinsella, Rush Bartlett (P)2023 Topher Kinsella, Rush BartlettVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !