Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Guide to Product Management in Digital Media
- Lu par : Ed Gosling
- Durée : 59 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 6,24 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
The Guide to Product Management in Media introduces a multi-step product life-cycle framework for media organizations. It provides a practical set of strategic and tactical guidelines for implementing the product management function within a media organization. The lessons learned from this guide have helped media organizations around the globe implement the product management function and improve existing product development processes.
The target audience for this guide is a new product manager or one who has a somewhat limited understanding of the role. Although written primarily for product managers in media organizations, this guide should also appeal to anyone who wants a general understanding of the product management function and how it can benefit their organization.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !