Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • Fifty Years of 60 Minutes

  • The Inside Story of Television's Most Influential News Broadcast
  • De : Jeff Fager
  • Lu par : Jeff Fager
  • Durée : 10 h et 28 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Fifty Years of 60 Minutes

De : Jeff Fager
Lu par : Jeff Fager
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,97 €

Acheter pour 17,97 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

A history of 60 Minutes - the iconic American TV news broadcast - going behind the scenes of the most famous breakthrough stories of its remarkable 50-year run to reveal the secrets of the program's success.

Fifty Years of 60 Minutes tells the inside story of the legendary program, from its almost accidental birth through five decades of in-depth reporting by talented producers and beloved correspondents, including fatherly Harry Reasoner, hard-charging Mike Wallace, writer's-writer Morley Safer, soft-but-tough Ed Bradley, relentless Lesley Stahl, and illuminating storyteller Steve Kroft. Executive producer Jeff Fager zeroes in on the stories that changed history - from the tobacco industry exposé to the revelatory interview with scandal-plagued Bill Clinton - the ones that set the standard in nonfiction storytelling, what the program learned from its mistakes, and the human drama that made it all possible.

Fifty Years of 60 Minutes shares the secret of what's made the program exceptional for all these years and how it has maintained such high quality to this day: why founder Don Hewitt believed "hearing" a story is more important than seeing it (and thus why he closed his eyes in the screening room), why competition was encouraged to preserve a sense of urgency, why the "small picture" is the best way to illuminate a larger one, and why the most memorable stories are almost always those with a human being at the center.

©2017 Jeff Fager (P)2017 Simon & Schuster, Inc.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Fifty Years of 60 Minutes

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.