Couverture de Does It Work?

Does It Work?

10 Principles for Delivering True Business Value in Digital Marketing

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Does It Work?

De : Shane Atchison, Jason Burby
Lu par : Todd Belcher
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,70 €

Acheter pour 15,70 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

In this new age of Twitter, Facebook, Instagram, and countless other digital platforms, it doesn't matter how many views or followers or clicks you get. The only thing that matters is: Does it Work?

Written by Possible's global CEO Shane Atchison and president of the Americas Jason Burby, this revolutionary guide shows how to use the latest digital platforms to create a high-value marketing plan that really works. You'll learn how to:

  • Set Goals: Understand the importance of defining success and targets upfront for every initiative - and your business as a whole.
  • Inspire Brilliant Creative: Leverage data and insights to empower and drive creativity, spark ideas and drive innovation.
  • Measure What Matters: Focus efforts on the things that matter and drive real improvement.
  • Make a Difference: Know that you have contributed to measurable success in whatever you do.

If you've ever wondered if your digital marketing is working, this book will help you reevaluate everything you're doing. By following 10 key principles, you'll be able to measure the data that really matters, launch the initiatives that really pay off, and inspire the creativity that really drives an effective campaign. You'll hear the personal insights of the world's greatest business leaders and the professional triumphs (and tumbles) of the world's biggest brands. You'll learn how to hire and inspire the rare creative “unicorns” who turn marketing into magic. You'll find new ways to turn data into ideas and obstacles into opportunities. You'll turn web site visitors into followers, followers into sharers, and sharers into your very best customers.

In our new world of small screens, big ideas, and even greater competition, you have to ask the tough questions if you want to succeed. Does it Work? has the answers.

©2015 Possible, A WPP Digital Company (P)2015 McGraw Hill-Ascent Audio
Argent et finance Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Does It Work?

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.