Couverture de Do Good

Do Good

Embracing Brand Citizenship to Fuel Both Purpose and Profit

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Do Good

De : Anne Bahr Thompson
Lu par : Marguerite Gavin
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 20,13 €

Acheter pour 20,13 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Good works are no longer optional.

For many businesses, success comes in unexpected ways. Toms grew into a $600-million company by giving away 35 million pair of shoes. Patagonia's profits have climbed year after year even as it funnels heavy investments into sustainability.

And it's not just millennials rewarding companies with causes. In every age group, people commit to brands that show good citizenship. From CVS's destocking cigarettes to Chipotle's ethical sourcing, people want to see fair employment practices, social responsibility, and charitable giving - and they quickly call out negligence.

Based on extensive research with thousands of consumers, Do Good documents this sea change and explains how to embed social consciousness into a company's DNA. Packed with examples and original data, the five-step model highlights the new rules of business:

  • Trust: Deliver on promises
  • Enrichment: Make daily life easier or more inspiring
  • Responsibility: Treat people and the environment with respect
  • Community: Mirror values shared by customers, employees, and partners
  • Contribution: Make a difference in the world.

Buyers today demand more than half-hearted pledges. By actively linking great brands with higher purposes, companies capture both markets and hearts.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2017 Anne Bahr Thompson (P)2017 Gildan Media, LLC
Comportement au travail et organisationnel Direction Economie Management Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Do Good

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.