Couverture de Competitive Intelligence for Dummies

Competitive Intelligence for Dummies

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Competitive Intelligence for Dummies

De : Jim Underwood
Lu par : Jesse Einstein
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 24,71 €

Acheter pour 24,71 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Make competitive intelligence part of your business practice - and be on the cutting edge.

Competitive intelligence is the art of defining, gathering, analyzing, and distributing intelligence about products, customers, competitors, individuals, concepts, information, ideas, or data needed to support executives and managers in making strategic decisions for an organization. Competitive Intelligence for Dummies introduces you to this fascinating subject and gives you the tools you need to incorporate it into your business decision-making process.

Conducted within an organization, competitive intelligence serves as a catalyst in planning and strategic growth. It is part of the value chain that converts gathered data to actionable information that results in strategic decisions. Competitive Intelligence for Dummies helps listeners gather valuable information on the competition, the operational environment, and the target customer. It also explains how to carefully analyze and use this information in decision making processes to gain market share and stay on the cutting edge of an industry.

Whether you are just starting a business, venturing into new areas with your existing company, or looking to gain ground on a key competitor, Competitive Intelligence for Dummies gives you insight on how to gather valuable information on not only your competitors, but on your market and key customer base.

  • Gets you up to speed on how to locate, collect, and process competitive intelligence
  • Shows you how to carefully analyze competitive intelligence and disseminate it throughout your organization
  • Illustrates how competitive intelligence can help you gain market share

If you're a business owner, analyst, manager, or researcher, Competitive Intelligence for Dummies gives you and your business an edge.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.

©2013 John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey (P)2014 Audible Inc.
Direction Prévision et planification stratégique Réussite personnelle
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Competitive Intelligence for Dummies

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.
    Global
    • 2 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      1
    • 1 étoile
      0
    Interprétation
    • 0 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 0 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.