Couverture de Change or Die

Change or Die

The Three Keys to Change at Work and in Life

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Change or Die

De : Alan Deutschman
Lu par : Brian Keeler
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,52 €

Acheter pour 15,52 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

What if you were given the ultimatum: make a radical shift in your life, or lose it all?

This was the question Alan Deutschman posed in "Change or Die", his sensational cover story for the May 2005 issue of Fast Company. Surprisingly, Deutschman concluded that although we all have the innate capability and fundamental need to change our behavior, we rarely do. Against all warnings and reason, heart patients and smokers continue to lead dangerously unhealthy lifestyles, and many doomed companies stick to the same archaic business practices that routinely destine them for failure.

In this inspiring, revelatory book, Deutschman helps deconstruct and demystify five age-old myths about change, including the notions that small, gradual changes are always easier to make and sustain, and that we can't change because our brains become "hardwired" early in life. Introducing breakthrough research and progressive ideas from a diverse selection of medical, science, and business leaders, Deutschman demonstrates how to achieve lasting, revolutionary change.

A powerful book with universal appeal, Change or Die addresses every sphere of life, from companies that must remake their corporate culture to survive, to individuals who must make 360-degree changes in their lifestyle or risk stagnation - or even death. Each chapter also includes several emotional stories about real people who have succeeded or failed in their attempt to change and why.

Change or Die is not about merely reorganizing or restructuring priorities; it's about challenging everyone to make drastic transformations in all aspects of life - changes that are positive, attainable, and absolutely vital.

©2007 Alan Deutschman (P)2007 HarperCollins Publishers
Direction Management
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "The book lays out some principles for change that might apply not only to companies but to many facets of life." (U.S. News & World Report)

    Ce que les auditeurs disent de Change or Die

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.