Couverture de Can Marketing Save the Planet?

Can Marketing Save the Planet?

101 Practical Ways to Use Sustainable Marketing as a Force for Good

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Can Marketing Save the Planet?

De : Michelle Carvill, Gemma Butler
Lu par : Ruth Galliers
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,66 €

Acheter pour 15,66 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Bloomsbury presents Can Marketing Save the Planet? by Michelle Carvill and Gemma Butler, read by Ruth Galliers.

An exploration of some of the most high profile environmental and sustainability challenges facing businesses and consumers, and 101 of the most practical solutions from the world of marketing.

In our fast-moving and consumer-driven world – in which more than 10 million people are Marketers – social and environmental issues are increasingly being moved to the top of boardroom agendas. Each and every company, and therefore every marketer, has a responsibility to learn about the changing landscape in which they operate, and to adapt their skills, creativity and influence accordingly.

From the authors of Sustainable Marketing, awarded Highly Commended at the Business Book Awards 2022, Can Marketing Save the Planet? is the ultimate guidebook for this journey, taking a deep dive into some of the most high profile subjects and solutions that every marketer needs to know about. It details the main priorities that companies should consider, and provides a 101-topic directory of the practical and realistic ways in which marketers can drive positive impact, showing that, even in the age of consumerism, marketing CAN be a force for good.

©2024 Michelle Carvill and Gemma Butler (P)2024 Bloomsbury Publishing Plc
Comportement au travail et organisationnel Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    Urgent, relevant and actionable, this is a book that anyone who does marketing needs to read and take action on. (Seth Godin)
    As Marketers we need to question whether we are part of the problem and if we’re part of the problem, then we should be changing our objectives to become part of the solution. Our objective should be to help consumers engage in more sensible consumption. For those serious about driving a more sustainable future, this book offers Marketers a wealth of practical guidance. (Philip Kotler)
    An inspiring and practical tour de force, lighting the path to the future of the marketing profession. Essential reading for all Marketers. (James Perry)

    Ce que les auditeurs disent de Can Marketing Save the Planet?

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.