Building Insanely Great Products
Some Products Fail, Many Succeed - This Is Their Story
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
David Fradin
-
De :
-
David Fradin
À propos de cette écoute
Building Insanely Great Products is dedicated to one goal: to help you learn how you can enhance the chances of product success and reduce product failure. Steve Jobs coined the term "building insanely great products" and this book, with many real-life examples, tells the story of what he meant by that phrase and how every organization can build insanely great products and services. Building Insanely Great Products covers the six keys to success, how to do market research, the importance of customer loyalty, innovation and design, using personas for development and not just marketing, determining the product's value proposition, the correct way to prioritize product features, market sizing that works, market segmentation, product positioning, distribution strategy, product lifecycle framework and process, and the customer journey and digital transformation. As Steve Johnson, the grandfather of product management training says: "We've learned that companies often don't know why they succeed and why they fail. Many rely on luck; too many rely on 'HIPPO' - the highest paid person's opinion. And if you don't know why you succeed, you won't know how to succeed again."
©2016 David Fradin (P)2016 David FradinVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Building Insanely Great Products
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Michel FERRY
- 21/09/2018
Really obvious stuff
No story telling but rather an encyclopedia of obvious stuff as soon as you've read a minimum about product management...
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !