Couverture de Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Brand Thinking and Other Noble Pursuits

De : Debbie Millman
Lu par : Nicole Vilencia
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 22,40 €

Acheter pour 22,40 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Insights and provocations from world-renowned brand consultants, thought leaders, designers, and strategists.

We are now living in a world with over 100 brands of bottled water. The United States alone is home to over 45,000 shopping malls. And there are more than 19 million customized beverage choices a barista can whip up at your local Starbucks. Whether it’s good or bad, the real question is why we behave this way in the first place. Why do we telegraph our affiliations or our beliefs with symbols, signs, and codes?

Brand Thinking and Other Noble Pursuits contains 20 interviews with the world’s leading designers and thinkers in branding. The interviews contain spirited views on how and why humans have branded the world around us, and the ideas, inventions, and insight inherent in the search.

©2011 Debbie Millman (P)2013 Audible, Inc.
Art Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Avis de l'équipe

    The very idea of branding, says author Debbie Millman, "demands disagreement". From the literal "branding" of cattle in Ancient Egypt on through the modern day bottled water craze, voice actress Nicole Valencia creates a brand of her own in this playful, insightful, and occasionally humorous performance. On one hand, brands may seem oppressive, corporative and bland: an omnipresent cultural force that robs people of their individuality. At the same time, brands can provide an outlet for new ideas and artistic expression, and in doing so play an integral role in how people forge their identities. Love them or hate them, brands infiltrate even the most mundane aspects of life. Millman's thorough exposé offers over 20 interviews with leading voices in design and marketing.

    Ce que les auditeurs disent de Brand Thinking and Other Noble Pursuits

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.