Couverture de Brain-ding, the Strategy

Brain-ding, the Strategy

A Successful Marketing Plan Has to Include Brain-ding as the Ultimate Strategy

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

Brain-ding, the Strategy

De : Francisco J. Serrano
Lu par : Matt Doyle
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 6,24 €

Acheter pour 6,24 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Do you really want to invest time and money in marketing efforts that will drain your energy and your budget?

Have you tried to do branding with no tangible success?

If you already have a brand, if you have ideas in mind, or if you don't have any idea about brands at all, this book is for you. It is a simple window to the vast world of brands, branding, and brain-ding.

Everybody wants to build a sustainable business. In order to do so, you need to brand it and look to connect with your target audience through branding. And once that emotional connection is there, you should nurture it and keep it actual.

This book is not only a theoretical study of branding but also a collection of experiences the author offers as a practical and introductory guide to survive in a market that is getting more and more competitive. In this short listen, he narrates everything from his story to the most recent and successful formulas of this unceasing activity, searching for ways to go beyond the technical definition of branding and what it includes to get to a new level - brain-ding. On this level the magic happens. It's where multidimensional emotional relationships are built between the brand and the world.

Why is brain-ding better than branding?

It's all about offering a practical overview and showing real-life examples to make it easier to relate to and help you in the creation of the marketing plan of your business and positioning of your brand.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.

©2015 Francisco J. Serrano (P)2016 Francisco J. Serrano
Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Brain-ding, the Strategy

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.