Couverture de A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

Teaching, Engaging, and Thriving in Higher Ed, Book 2

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

De : Michelle D. Miller
Lu par : Emma Faye
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 6,90 €

Acheter pour 6,90 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

If teachers want an inclusive, engaging classroom, they must learn their students' names. Sound advice, but rarely does it come with practical guidance—which is precisely what this book offers. Eschewing the random tips and mnemonic tricks that invariably fall short, Michelle D. Miller offers teachers a clear explanation of what is really going on when we learn a name, and a science-based approach for using this knowledge to pedagogical advantage.

Drawing on a background in the psychology of language and memory, Miller gives a lively overview of the surprising science of learning proper names, along with an account of why the practice is at once so difficult and yet so critical to effective teaching. She then sets out practical techniques for learning names. In her discussion of certain factors that can make learning names especially challenging, Miller pays particular attention to neurodivergence and the effects of aging on this form of memory. A Teacher's Guide to Learning Student Names lays out strategies for putting these techniques into practice, suggests technological aids and other useful resources, and explains how to make name learning a core aspect of one's teaching practice.

This concise guide provides teachers of all disciplines and levels an invaluable tool for creating a welcoming and productive learning environment.

©2024 The University of Oklahoma Press, Norman, Publishing Division of the University (P)2024 Tantor Media
Éducation et apprentissage
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.