• Ken Rees - CEO & Serial Entrepreneur

  • Oct 10 2022
  • Durée : 39 min
  • Podcast

Ken Rees - CEO & Serial Entrepreneur

  • Résumé

  • Many employees, managers, and even leaders are disconnected from who their customers are and how they live their lives.  What if you infused a passion for the customer – and an understanding of the customer – into your business?  A triple threat leader will ensure that customers are served with intelligent solutions that are designed for them, and that do right by the customer, the company, the employees, and society as a whole.  In this episode we discuss customer centricity with Ken Rees, innovator, founder, and customer advocate about how he infuses customer centricity into the culture at his companies.

    Afficher plus Afficher moins
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Ken Rees - CEO & Serial Entrepreneur

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.