• Episode 6: Including Customers & Users in the Design Process

  • Oct 12 2022
  • Durée : 41 min
  • Podcast

Episode 6: Including Customers & Users in the Design Process

  • Résumé

  • When it comes to SaaS products, is it better to get product feedback from key decision makers or should feedback always originate from end users? In our final episode of season 1, we explore the different context and content of these conversations. We talk about how asking key questions about specific types of complexity can help orient the team to get to the real problems. We also chat about how top of mind pain points can vary based on organizational role, so it's important to know how these transactional and relational pain points feed insights that can lead to better product design. 

    Afficher plus Afficher moins
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Episode 6: Including Customers & Users in the Design Process

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.