• Episode 14: Brandon Rhoten (GroundTruth, Wendy’s, Potbelly, Merkle) on Starting with the Big Idea

  • Jul 2 2024
  • Durée : 13 min
  • Podcast

Episode 14: Brandon Rhoten (GroundTruth, Wendy’s, Potbelly, Merkle) on Starting with the Big Idea

  • Résumé

  • In this episode hosts Dan Rosenberg and TJ Perrin talk with Brandon Rhoten, CMO at GroundTruth. Rhoten shares his journey across B2B and B2C marketing, the biggest challenges in the B2B space, and effective campaigns, tools, and strategies. They dive into the importance of creative impact, integrating marketing tools, and making decisions driven by core problems and keeping sight of the big idea.


    00:32 Guest Introduction: Brandon Rhoten

    01:01 Brandon's Journey in Marketing

    02:13 Challenges in B2B Marketing

    03:00 Successful Campaigns and Tools

    04:28 Common Mistakes in B2B Marketing

    06:34 Some Wins in Marketing and Life

    08:09 Effective Frameworks and Processes

    11:09 Recap and Closing Remarks

    Afficher plus Afficher moins
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Episode 14: Brandon Rhoten (GroundTruth, Wendy’s, Potbelly, Merkle) on Starting with the Big Idea

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.