• Ep 6: Demystifying marketing attribution

  • Nov 6 2024
  • Durée : 31 min
  • Podcast

Ep 6: Demystifying marketing attribution

  • Résumé

  • In this conversation, Lisa and Simon discuss the importance of marketing analytics, focusing on tools like Google Analytics and Google Tag Manager. They explore the concept of marketing attribution, emphasizing the significance of understanding touch points in the customer journey. The discussion covers various attribution models, the role of tagging in tracking marketing efforts, and how to use data to make informed marketing decisions. They also highlight the need for a balanced approach between brand awareness and demand generation strategies. Meet the hosts: ⁠https://itsmostlymarketing.com/meet-the-hosts ⁠ Ask the hosts: ⁠https://itsmostlymarketing.com/ask-the-hosts ⁠ Resources: Free analytics: https://analytics.google.com Free UTM builder: https://ga-dev-tools.google/ga4/campaign-url-builder/ Free Tag Manager: https://tagmanager.google.com/ Free consultation: https://itsmostlymarketing.com/work-with-us #itsmostlymarketing, #marketing, #tangentstotactics, #entrepreneurship, #customerexperience, #teambuilding, #businessgrowth, #leadership, #CRM, #operations, #touchpoints, #attribution, #marketingattribution, #utm, #utmcodes

    Afficher plus Afficher moins
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Ep 6: Demystifying marketing attribution

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.