Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • The Facebook Effect

  • The Inside Story of the Company That Is Connecting the World
  • De : David Kirkpatrick
  • Lu par : David Kirkpatrick
  • Durée : 15 h et 38 min
  • 5,0 out of 5 stars (1 notation)

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

The Facebook Effect

De : David Kirkpatrick
Lu par : David Kirkpatrick
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 22,40 €

Acheter pour 22,40 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

In a little more than half a decade, Facebook has gone from a dorm-room novelty to a company with 500 million users - and an essential part of the social life not only of teenagers but hundreds of millions of adults worldwide. As Facebook spreads around the globe, it creates surprising effects - even becoming instrumental in political protests.

Veteran technology reporter David Kirkpatrick had the full cooperation of Facebook's key executives in researching this fascinating history. Kirkpatrick tells us how Facebook was created, why it has flourished, and where it is going next. He chronicles its successes and missteps, and gives readers the most complete assessment anywhere of founder and CEO Mark Zuckerberg, the central figure in the company's remarkable ascent. This is the Facebook story that can be found nowhere else.

Kirkpatrick shows how Zuckerberg refused to compromise, insistently focusing on growth over profits and preaching that Facebook must dominate (his word) communication on the Internet. In the process, he and a small group of key executives have created a company that has changed social life in the United States and elsewhere, a company that has become a ubiquitous presence in marketing, and one that has altered politics, business, and even our sense of our own identity. This is the Facebook Effect.

This special edition also includes an exclusive conversation between the author and Randi Zuckerberg, who offers unique insight as a marketer at Facebook and the CEO's sister. You'll hear them talk about major company milestones, high-profile product launches, and the CEO's growth - emotionally and experientially - as a leader. They also discuss the controversial issues surrounding Facebook's privacy policies.

©2010 David Kirkpatrick (P)2010 Audible, Inc.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "This is a fantastic book, filled with great reporting and colorful narrative. The human drama of Mark Zuckerberg and his colleagues gives an exciting glimpse of how to launch a game-changing startup." (Walter Isaacson, author of Einstein: His Life and Universe)

    Ce que les auditeurs disent de The Facebook Effect

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.
    Global
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Interprétation
    • 0 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 0 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.