Nouveau chez Audible ?
Résultats Éditeur "Audible Studios" dans Marketing et ventes
-
-
Misbehaving
- The Making of Behavioral Economics
- De : Richard H. Thaler
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 13 h et 35 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Richard H. Thaler has spent his career studying the radical notion that the central agents in the economy are humans - predictable, error-prone individuals. Misbehaving is his arresting, frequently hilarious account of the struggle to bring an academic discipline back down to earth - and change the way we think about economics, ourselves, and our world.
-
Misbehaving
- The Making of Behavioral Economics
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 13 h et 35 min
- Date de publication : 18/05/2015
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 23,93 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 23,93 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Bitcoin Standard
- The Decentralized Alternative to Central Banking
- De : Saifedean Ammous
- Lu par : James Fouhey
- Durée : 11 h et 16 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
When a pseudonymous programmer introduced “a new electronic cash system that’s fully peer-to-peer, with no trusted third party” to a small Online mailing list in 2008, very few paid attention. Ten years later, and against all odds, this upstart autonomous decentralized software offers an unstoppable and globally-accessible hard money alternative to modern central banks. The Bitcoin Standard analyzes the historical context to the rise of Bitcoin, the economic properties that have allowed it to grow quickly, and its likely economic, political, and social implications.
-
-
Incroyable et très détaillée histoire d’argent
- Écrit par : Olkhova le 22/01/2021
-
The Bitcoin Standard
- The Decentralized Alternative to Central Banking
- Lu par : James Fouhey
- Durée : 11 h et 16 min
- Date de publication : 05/06/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,40 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,40 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Inspired
- How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition
- De : Marty Cagan
- Lu par : Marty Cagan
- Durée : 7 h et 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
How do today's most successful tech companies - Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla - design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently from the vast majority of tech companies. In Inspired, technology product management thought leader Marty Cagan provides listeners with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization and how to discover and deliver technology products that your customers will love.
-
-
Awesome book
- Écrit par : Erick Vasquez le 02/12/2022
-
Inspired
- How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition
- Lu par : Marty Cagan
- Durée : 7 h et 45 min
- Date de publication : 20/03/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 19,14 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 19,14 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Storytelling with Data
- A Data Visualization Guide for Business Professionals
- De : Cole Nussbaumer Knaflic
- Lu par : Cole Nussbaumer Knaflic
- Durée : 5 h et 43 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Storytelling with Data teaches you the fundamentals of data visualization and how to communicate effectively with data. You'll discover the power of storytelling and the way to make data a pivotal point in your story. The lessons in this illuminative text are grounded in theory but made accessible through numerous real-world examples - ready for immediate application to your next graph or presentation.
-
-
au top
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 03/01/2023
-
Storytelling with Data
- A Data Visualization Guide for Business Professionals
- Lu par : Cole Nussbaumer Knaflic
- Durée : 5 h et 43 min
- Date de publication : 31/01/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
In the Plex
- How Google Thinks, Works, and Shapes Our Lives
- De : Steven Levy
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 19 h et 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Few companies in history have ever been as successful and as admired as Google, the company that has transformed the Internet and become an indispensable part of our lives. How has Google done it? Veteran technology reporter Steven Levy was granted unprecedented access to the company, and in this revelatory book he takes listeners inside Google headquarters - the Googleplex - to explain how Google works.
-
In the Plex
- How Google Thinks, Works, and Shapes Our Lives
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 19 h et 45 min
- Date de publication : 12/04/2011
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 26,89 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 26,89 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Persuasion Code
- How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
- De : Christophe Morin PhD, Patrick Renvoise
- Lu par : Christopher Price
- Durée : 10 h et 12 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing and sales messages based on a scientific model; NeuroMap™. Regardless of your level of expertise in marketing, neuromarketing, neuroscience or psychology: The Persuasion Code: How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime will make your personal and business lives more successful.
-
-
ne passez pas à côté de ce livre !!!
- Écrit par : Client Kindle le 18/01/2020
-
The Persuasion Code
- How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
- Lu par : Christopher Price
- Durée : 10 h et 12 min
- Date de publication : 02/10/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,40 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,40 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Power of Broke
- How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage
- De : Daymond John, Daniel Paisner
- Lu par : Daymond John, Sway Calloway
- Durée : 8 h et 44 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Here, the FUBU founder and star of ABC's Shark Tank shows that, far from being a liability, broke can actually be your greatest competitive advantage as an entrepreneur. Why? Because starting a business from broke forces you to think more creatively. It forces you to use your resources more efficiently. It forces you to connect with your customers more authentically and market your ideas more imaginatively.
-
-
Great
- Écrit par : Thomas LLOYD le 20/01/2017
-
The Power of Broke
- How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage
- Lu par : Daymond John, Sway Calloway
- Durée : 8 h et 44 min
- Date de publication : 27/09/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
All Marketers Are Liars
- The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
- De : Seth Godin
- Lu par : Seth Godin
- Durée : 4 h et 17 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Every marketer tells a story. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche Cayenne is vastly superior to a $36,000 VW Touareg, which is virtually the same car. We believe that $225 Pumas will make our feet feel better, and look cooler, than $20 no-names... and believing it makes it true.
-
All Marketers Are Liars
- The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
- Lu par : Seth Godin
- Durée : 4 h et 17 min
- Date de publication : 25/05/2005
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Sales EQ
- How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex Deal
- De : Jeb Blount
- Lu par : Jeb Blount
- Durée : 9 h et 2 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The sales profession is in the midst of a perfect storm. Buyers have more power - more information, more at stake, and more control over the sales process - than any time in history. Technology is bringing disruptive change at an ever-increasing pace, creating fear and uncertainty that leaves buyers clinging to the status quo.
-
-
Grand principe sans explication ni preuve.
- Écrit par : virginie le 28/02/2022
-
Sales EQ
- How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex Deal
- Lu par : Jeb Blount
- Durée : 9 h et 2 min
- Date de publication : 11/07/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
How Brands Grow
- What Marketers Don't Know
- De : Byron Sharp
- Lu par : Daniel May
- Durée : 6 h et 34 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
This audiobook provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands.
-
How Brands Grow
- What Marketers Don't Know
- Lu par : Daniel May
- Durée : 6 h et 34 min
- Date de publication : 04/02/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
One Million Followers: How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Growth Hacks for Your Business, Your Message, and Your Brand from the World's Greatest Minds
- De : Brendan Kane
- Lu par : Brendan Kane
- Durée : 6 h et 15 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Over 60 billion online messages are sent on digital platforms every day, and only a select few succeed in the mad scramble for customer attention. This means that the question for anyone who wants to gain mass exposure for their transformative content, business, or brand or connect with audiences around the globe is no longer if they should use social media but how to best take advantage of the numerous different platforms. How can you make a significant impact in the digital world and stand out among all the noise?
-
One Million Followers: How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Growth Hacks for Your Business, Your Message, and Your Brand from the World's Greatest Minds
- Lu par : Brendan Kane
- Durée : 6 h et 15 min
- Date de publication : 30/04/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Sales Management. Simplified
- The Straight Truth About Getting Exceptional Results from Your Sales Team
- De : Mike Weinberg
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 6 h et 57 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Why do sales organizations fall short? Every day expert consultants like Mike Weinberg are called on by companies large and small to find the answer - and it's one that may surprise you. Typically the issue lies not with the sales team - but with how it is being led. Through their attitude and actions, senior executives and sales managers unknowingly undermine performance. In Sales Management. Simplified. Weinberg tells it straight, calling out the problems plaguing sales forces and the costly mistakes made by even the best-intentioned sales managers.
-
Sales Management. Simplified
- The Straight Truth About Getting Exceptional Results from Your Sales Team
- Lu par : L. J. Ganser
- Durée : 6 h et 57 min
- Date de publication : 21/10/2015
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 19,14 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 19,14 € ou 1 crédit audio
-
-
-
From Impossible to Inevitable
- How Hyper-Growth Companies Create Predictable Revenue
- De : Aaron Ross, Jason Lemkin
- Lu par : Aaron Ross
- Durée : 9 h et 25 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Why are you struggling to grow your business when everyone else seems to be crushing their goals? If you needed to triple revenue within the next three years, would you know exactly how to do it? Doubling the size of your business, tripling it, even growing 10 times larger isn't about magic. It's not about privileges, luck, or working harder. There's a template that the world's fastest growing companies follow to achieve and sustain much, much faster growth.
-
From Impossible to Inevitable
- How Hyper-Growth Companies Create Predictable Revenue
- Lu par : Aaron Ross
- Durée : 9 h et 25 min
- Date de publication : 06/02/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Making It in the Art World
- New Approaches to Galleries, Shows, and Raising Money
- De : Brainard Carey
- Lu par : Peter Drew
- Durée : 5 h et 35 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Learn how today’s artists survive, exhibit, and earn money, without selling out! This book explains how to be a professional artist and new methods to define and realize what success means. Whether you’re a beginner, a student, or a career artist looking to be in the best museum shows, this book provides ways of advancing your plans on any level. Making It in the Art World is an invaluable resource for artists at every stage, offering readers a plethora of strategies and helpful tips to plan and execute a successful artistic career.
-
Making It in the Art World
- New Approaches to Galleries, Shows, and Raising Money
- Lu par : Peter Drew
- Durée : 5 h et 35 min
- Date de publication : 23/02/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 19,14 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 19,14 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Trade-Off
- Why Some Things Catch On, and Others Don't
- De : Kevin Maney
- Lu par : Dennis Holland
- Durée : 6 h et 58 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In Trade-Off, Kevin Maney shows how these conflicting forces determine the success, or failure, of new products and services in the marketplace. He shows that almost every decision we make as consumers involves a trade-off between fidelity and convenience between the products we love and the products we need.
-
Trade-Off
- Why Some Things Catch On, and Others Don't
- Lu par : Dennis Holland
- Durée : 6 h et 58 min
- Date de publication : 19/11/2009
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 16,68 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 16,68 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Book Yourself Solid, Third Edition
- The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling
- De : Michael Port
- Lu par : Michael Port
- Durée : 9 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Book Yourself Solid has been one of the most popular marketing guides in the world for service-based businesses since its initial release in 2006. This new third edition includes updated and expanded strategies, techniques, and skills to help you get more clients and increase your take-home profits.
-
Book Yourself Solid, Third Edition
- The Fastest, Easiest, and Most Reliable System for Getting More Clients Than You Can Handle Even if You Hate Marketing and Selling
- Lu par : Michael Port
- Durée : 9 h et 54 min
- Date de publication : 04/09/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Naked Money
- A Revealing Look at What It Is and Why It Matters
- De : Charles Wheelan
- Lu par : Jonathan Davis
- Durée : 13 h et 11 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Consider the $20 bill. It has no more value, as a simple slip of paper, than Monopoly money. Yet even children recognize that tearing one into small pieces is an act of inconceivable stupidity. What makes a $20 bill actually worth $20? In the third volume of his best-selling Naked series, Charles Wheelan uses this seemingly simple question to open the door to the surprisingly colorful world of money and banking.
-
Naked Money
- A Revealing Look at What It Is and Why It Matters
- Lu par : Jonathan Davis
- Durée : 13 h et 11 min
- Date de publication : 04/04/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,40 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,40 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Membership Economy
- Find Your Super Users, Master the Forever Transaction, and Build Recurring Revenue
- De : Robbie Kellman Baxter
- Lu par : Tom Pile
- Durée : 8 h et 12 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
If you've ever used ZipCar, Amazon Prime, Spotify, NetFlix, Groupon, Weight Watchers, SurveyMonkey, United Mileage Plus, Pinterest, or Twitter, you are part of The Membership Economy, an increasingly popular model that author Robbie Kellman Baxter sees as the inevitable result of technological advancements, social trends, and a generation in transition. The Membership Economy argues that we are now moving away from ownership, but we still want the benefits that come with access.
-
The Membership Economy
- Find Your Super Users, Master the Forever Transaction, and Build Recurring Revenue
- Lu par : Tom Pile
- Durée : 8 h et 12 min
- Date de publication : 19/04/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Conversion Code
- Capture Internet Leads, Create Quality Appointments, Close More Sales
- De : Chris Smith
- Lu par : Chris Smith
- Durée : 6 h et 43 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Conversion Code provides a step-by-step blueprint for increasing sales in the modern, Internet-driven era. Today's consumers are savvy, and they have more options than ever before. Capturing their attention and turning it into revenue requires a whole new approach to marketing and sales. This book provides clear guidance toward conquering the new paradigm shift towards online lead generation and inside sales.
-
The Conversion Code
- Capture Internet Leads, Create Quality Appointments, Close More Sales
- Lu par : Chris Smith
- Durée : 6 h et 43 min
- Date de publication : 03/02/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
One Million Followers, Updated Edition
- How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- De : Brendan Kane
- Lu par : Brendan Kane
- Durée : 7 h et 50 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In One Million Followers, Kane will teach you how to gain an authentic, dedicated, and diverse online following from scratch; create personal, unique, and valuable content that will engage your core audience; and build a multimedia brand through platforms like Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat, and LinkedIn.
-
-
Just an incredible long and annoying Ad
- Écrit par : Don Pepe le 21/12/2021
-
One Million Followers, Updated Edition
- How I Built a Massive Social Following in 30 Days
- Lu par : Brendan Kane
- Durée : 7 h et 50 min
- Date de publication : 03/11/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-