• Prioritizing customer experience in government

  • Jan 13 2022
  • Durée : 23 min
  • Podcast

Prioritizing customer experience in government

  • Résumé


  • Read more >
    Listen to the podcast (duration: 22:32) > Customer experience (CX) is getting more important everywhere—including in government. Citizens are accustomed to the experiences offered by companies from Amazon to Zillow and now want the same from governments. In this episode of McKinsey on Government, McKinsey partner Tony D'Emidio and Associate Partner Marcy Jacobs discuss how implementing agile, seamless transparency from private-sector CX can inspire trust and confidence in the public sector.

    See www.mckinsey.com/privacy-policy for privacy information

    Afficher plus Afficher moins
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Prioritizing customer experience in government

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.