Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Scramble: How Agile Strategy Can Build Epic Brands in Record Time
- Lu par : Marty Neumeier
- Durée : 7 h et 5 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 17,91 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
Marty Neumeier, author of The Brand Gap and other business best-sellers, has written an audiobook that leaps right into your pounding heart.
One rainy night in December, young CEO David Stone is inexplicably called back to the office. The company’s chairman tells him that the board members have reached the end of their patience. If David can’t produce a viable turnaround plan in five weeks, he’s out of a job.
The problem is, he’s already used every trick in the book and nothing has worked. His only hope is to try something new. But what? The powerful tools at the center of the story are the five Qs of strategy and the five Ps of design thinking. These make up the basic principles of agile strategy - a faster, more collaborative approach to building a brand.
Whether you’re a CEO, strategist, marketer, manager, designer, writer, researcher, or consultant, you’ll find familiar challenges and recognizable faces here. You’ll also discover the ability to see business in a new light - not as a static set of requirements, but as a living entity that responds to passion, purpose, and creative collaboration. Scramble is that rare audiobook that everyone on your team will eagerly listen to, discuss, and put into action.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Scramble: How Agile Strategy Can Build Epic Brands in Record Time
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Rémi Ricros
- 09/07/2022
incredible book on branding and strategy
i need more business books like this, the advice on branding, project management and overall business and strategic thinking is incredible
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !