Couverture de OBD

OBD

Obsessive Branding Disorder: The Illusion of Business and the Business of Illusion

Aperçu

Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

OBD

De : Lucas Conley
Lu par : Walter Dixon
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 20,79 €

Acheter pour 20,79 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

America pours upwards of $300 billion dollars into branding every year. On any given day, each of us is bombarded by between 3,000 and 5,000 ads. In myriad ways, we are subtly branded through every chapter of our lives: by the clothes whose logos we complacently sport, by the music we listen to, by the beverages we drink and the food we eat, by the books we read, even by the neighborhoods in which we choose to live.

In this trenchant analysis of a business stratagem gone wrong, Lucas Conley offers us a long overdue investigation into our culture of obsession. From sensory specialists to word-of-mouth marketers and executives keen to leave their mark, we are introduced to the unforgettable cast of characters responsible for getting our attention from often insidious, emotionally charged angles. In a landscape punctuated by brand-churches and tribes, Conley lifts the veil on an unchecked phenomenon and requires us to consider the grave ramifications of our branded world.

As hilarious as it is frightening, OBD: Obsessive Branding Disorder skillfully reexamines our buying habits to illustrate the chilling impact of the industry masterminds responsible for capturing our attention and seducing us to buy - at any cost.

©2008 Lucas Conley (P)2008 Gildan Media Corp
Culture populaire Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "Lucas Conley offers a stinging and hilarious take on a world in which brands have gotten out of hand...This audio is the cure for what ails us." (William Taylor, founding editor of Fast Company Magazine and coauthor of Mavericks at Work).

    Ce que les auditeurs disent de OBD

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.