Making Sense of Social Media ROI
A Short Guide Focused on Sales, Marketing, and Strategy
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 6,88 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
-
Lu par :
-
Paul Douglass
-
De :
-
F. Marco-Serrano
À propos de cette écoute
Social media ROI is one of the most discussed topics among social media professionals nowadays. Regretfully there is a lot of misunderstanding about the concept. For that reason - departing from the strategies of other organizations - I decided to let you know the basics of social media ROI, how it links to marketing and communication, and, most importantly, the financial outcomes.
So, if you are into social media and are interested in knowing what social media ROI is, how it fits into the strategies and objectives of your company, and if you want to understand how it should be calculated, then this is your starting point.
©2015 Francisco Marco-Serrano (P)2015 Francisco Marco-SerranoVous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !