Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • Lockwood & Co: The Hollow Boy

  • De : Jonathan Stroud
  • Lu par : Emily Bevan
  • Durée : 12 h et 2 min
  • 4,4 out of 5 stars (7 notations)

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Lockwood & Co: The Hollow Boy

De : Jonathan Stroud
Lu par : Emily Bevan
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 24,53 €

Acheter pour 24,53 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Lockwood & Co. might be the smallest (some might say shambolic) Psychic Detection Agency in London. But its three agents - Lockwood, Lucy and George - are exceptional talents. And they get results. When an outbreak of ghostly phenomena grows to terrifying levels in Chelsea, Scotland Yard is left baffled. Even more baffling is that Lockwood & Co appear to have been excluded from the huge team of agents investigating the Chelsea Outbreak.

Surely this is the perfect chance for them to show once and for all that they're actually the best in town? Well, that's if they can put aside their personal differences for long enough to march into action with their rapiers, salt and iron....

Ghouls and spectres, thrills and tension in this brand-new instalment in Jonathan Stroud's best-selling series.

©2015 Jonathan Stroud (P)2015 Random House AudioBooks
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Lockwood & Co: The Hollow Boy

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.
    Global
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      4
    • 4 étoiles
      2
    • 3 étoiles
      1
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Interprétation
    • 3.5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      2
    • 4 étoiles
      1
    • 3 étoiles
      2
    • 2 étoiles
      2
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      5
    • 4 étoiles
      2
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Trier par :
    Filtrer
    • Global
      3 out of 5 stars
    • Interprétation
      2 out of 5 stars
    • Histoire
      5 out of 5 stars

    badly read

    I love the story Stroud is a genius! but I despise the way it is read (all those snuffing voices she takes). the tow first readers were so much better... such a shame. and as she also reads the tow last books I'm not sure to by them.

    Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.

    Merci. Votre vote a été pris en compte.

    Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !

    • Global
      4 out of 5 stars
    • Interprétation
      2 out of 5 stars
    • Histoire
      5 out of 5 stars

    Voices

    I really enjoy Jonathan Stroud's prose and imagination, the contents of his storytelling.

    This is the third time I am listening to the Lockwood books. I remember enjoying the voice of Emily Bevan the first time, and now, I wonder how I could. Emily Bevan opted to distinguish voices by adding lisps, nasal sounds and, even more upsetting to me, by exagerating the emotions of the characters, especially the female ones. The reader truly puts her interpretation upon the story, has an undeniable influence on it. For example, in this tome, there is a component of jealousy and playing with jealousy, that can be interpreted either as low burning and mixed in with misunderstanding, or a full out competitive game between two females. The choice of Emily Bevan gives us the chick fight in all its foolishness and unglory, which doesn't quite fit with the rest of the story. Anyway, I prefer the readers who are calmer, and leave a broader freedom of interpretation to the listener. Also, quit those grating voices please !

    Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.

    Merci. Votre vote a été pris en compte.

    Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !