Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • Likeable Social Media (Third Edition)

  • How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing on All Social Networks That Matter
  • De : Dave Kerpen, Michelle Greenbaum, Rob Berk
  • Lu par : Marlin May
  • Durée : 9 h et 34 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Likeable Social Media (Third Edition)

De : Dave Kerpen, Michelle Greenbaum, Rob Berk
Lu par : Marlin May
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,70 €

Acheter pour 15,70 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Harness the power of social media to attract new customers and transform your business! More than three billion people are now on social media. If you're not in the social media marketing game, you're not in the game at all. From one of the world's leading figures in the world of social media marketing, Likeable Social Media reveals everything you need to know about building your brand and attracting and retaining loyal customers through smart, savvy social media engagement.

This updated edition of the best-selling classic is packed with expert advice and new case studies that demonstrate the latest best practices. You'll find critical information about new and relevant social media platforms, such as Snapchat, along with updated tools, and tactics around video, mobile, paid media, and data; and need-to-know insights into existing platforms/content, including Instagram, LinkedIn, and Facebook stories.

Likeable Social Media shows you how to:

  • Engage customers and crowdsource innovation online
  • Create content that resonates with consumers and provides value
  • Integrate social media into the entire customer experience
  • Effectively deal with criticism and negative feedback on social media
  • Grow your audience across social channels
  • And much more
©2019 Dave Kerpen (P)2019 McGraw Hill-Ascent Audio
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Likeable Social Media (Third Edition)

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.