Couverture de I'm Not Really a Waitress

I'm Not Really a Waitress

How One Woman Took Over the Beauty Industry One Color at a Time

Aperçu

Offre à durée limitée

3 mois gratuits
Essayez pour 0,00 €.
L'offre prend fin le 28 janvier 2025 à 23 h 59.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de podcasts.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusives
Après 3 mois, votre abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 9,95 €/mois.

I'm Not Really a Waitress

De : Suzi Weiss-Fischmann
Lu par : Sarah Mollo-Christensen
Essayez pour 0,00 €.

Après 3 mois, 9,95 €/mois. L'offre prend fin le 28 janvier 2025 à 23 h 59.

Acheter pour 25,59 €

Acheter pour 25,59 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

Inspiring women to pursue their own colorful dreams, I'm Not Really a Waitress tells the story of how Suzi Weiss-Fischmann transformed a small dental supply company into a number one beauty brand around the world.

Today, OPI is known as a global beauty brand, famous for its trendsetting colors, unforgettable shade names, and celebrity collaborations with the biggest stars from film, television, music, and sports. But behind all the glamour is the little-known tale of OPI's unlikely origins - an intimate and inspiring story of a timid schoolgirl who arrives in this country with little money and no English and becomes the business leader and industry game-changer known worldwide as "Suzi, the First Lady of Nails".

In I'm Not Really a Waitress - titled after OPI's top-selling nail color - Suzi reveals the events that led her family to flee Communist Hungary and eventually come to New York City in pursuit of the American dream. She shares how those early experiences gave rise to OPI's revolutionary vision of freedom and empowerment and how Suzi transformed an industry by celebrating the power of color - and of women themselves.

©2019 Suzi Weiss-Fischmann (P)2019 Hachette Audio
Beauté, soins et style Commerce Direction Développement commercial et entrepreneuriat Développement personnel Femmes Femmes d’affaires Réussite personnelle
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "Suzi Weiss-Fischmann set out to create a red polish that every woman could wear, and with I'm Not Really a Waitress, she nailed it."—Allure

    "Meet Suzi Weiss-Fischmann, the brains and bravado behind the brand's trend-sparking shades."—Martha Stewart Living

    "So you're at your standing manicure appointment trying to decide between You Don't Know Jacques! and Lincoln Park After Dark, and you find yourself wondering: Who is the creative mind who comes up with these fantastically punny nail polish color names? Mystery solved: It's Suzi Weiss-Fischmann."—Cosmopolitan

    Ce que les auditeurs disent de I'm Not Really a Waitress

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.