Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu
  • If You Build It Will They Come?

  • Three Steps to Test and Validate Any Market Opportunity
  • De : Rob Adams
  • Lu par : Nick Tecosky
  • Durée : 6 h et 12 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

If You Build It Will They Come?

De : Rob Adams
Lu par : Nick Tecosky
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Know if you'll hit your targets before pulling the trigger on any marketing plan

More than 65 percent of new products are commercial failures, and if you compound this with a recession, now more than ever you can't afford to be wrong. In If You Build It Will They Come, business professor and strategy consultant Rob Adams shows you how to make sure you hit your target market before you spend a lot of money. He shows you the fast, systematic, and proven approach of performing Market Validation in advance of making a large product investment.

Adams outlines a simple and effective market validation and testing strategy that is proven, giving entrepreneurs and managers the ability to dramatically improve the prospect of product success. He explains how to quickly gather information on competitors, directly interview members of your target market, and figure out what the market really wants to buy, versus what customers say they want.

  • The steps to quickly understanding the viability of your market
  • Where to go to gather the information needed to hit the market requirements
  • How to follow through with the right product launched in the right way

Adams cuts through the fancy terms and expensive market research that gives lots of data but no real product oriented information about usage, pricing, features, and competitive forces. In the end you'll produce results on your first release of a far more mature product, shipped in a faster timeframe with features customers will actually use.

This book is for anyone involved with designing, developing, and launching new products. Its examples and advice cover everything from the fledgling start-up that needs their first product to work just to survive to the successful Fortune Class company establishing new worldwide markets. Examples cut across all major industrial sectors including consumer, retail, manufacturing, technology, life sciences and services. This book offers the step-based guidance you need to make sure failure is not an option.

©2010 Robert J. Adams, Jr. (P)2012 Gildan Media
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de If You Build It Will They Come?

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.