Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Aperçu

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.

Fix: Break the Addictions That Are Killing Brands

De : Chris Kneeland, Ryan Gill, Rob Howard
Lu par : Chris Kneeland
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.

Description

Finally, a how-not-to guide for marketers who are tired of wasting time, energy, and money on tactics that no longer work. In a world with too many choices and too little time, companies without highly engaged, devoted, and vocal customers won't survive.

Unfortunately, too many brand stewards, and subsequently their budgets, are seemingly addicted to certain marketing behaviors and woefully underinvest in some of the most impactful yet least appreciated marketing activities. All too often, vitally important consumer engagement strategies fall to other departments or disciplines, such as HR, operations, or merchandising. While other groups may be competent and well-intentioned, they usually lack the skills, resources and funding found within the marketing group that would allow their brand to become truly remarkable.

This audiobook was recorded to inspire bold brand leaders to reclaim marketing's power position within the C-suite and more fully exploit the rich talent and sizable budgets at their disposal. CMOs are the rightful stewards of the two most important things a business does...improving consumer engagement and increasing sales. But that kind of stewardship requires radically redefining the day-to-day responsibilities of the marketing department, weaning itself off promotional sales tactics, and refocusing its efforts on six specific areas that best help brands attract cultlike followers.

©2013, 2015 Cult Collective LP (P)2018 Chris Kneeland
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Fix: Break the Addictions That Are Killing Brands

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.