Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Competing in the Age of AI
- Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World
- Lu par : Steven Jay Cohen
- Durée : 9 h et 38 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 15,70 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Description
In industry after industry, data, analytics, and AI-driven processes are transforming the nature of work. While we often still treat AI as the domain of a specific skill, business function, or sector, we have entered a new era in which AI is challenging the very concept of the firm. AI-centric organizations exhibit a new operating architecture, redefining how they create, capture, share, and deliver value.
Marco Iansiti and Karim R. Lakhani show how reinventing the firm around data, analytics, and AI removes traditional constraints on scale, scope, and learning that have constrained business growth for hundreds of years. From Airbnb to Ant Financial, Microsoft to Amazon, research shows how AI-driven processes are vastly more scalable than traditional processes, drive massive scope increase, enabling companies to straddle industry boundaries, and enable powerful opportunities for learning - to drive ever more accurate, complex, and sophisticated predictions.
When traditional operating constraints are removed, strategy becomes a whole new game, one whose rules and likely outcomes this book will make clear.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Competing in the Age of AI
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Client d'Amazon
- 08/07/2023
Great
Un livre qui introduit au algo, un bon livre à lire, le livre est intéressant à lire pour ceux qui s'intéressent au algorithm.
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- anger
- 27/11/2023
Same old
Nothing new
More about digital than AI
Case study very shallow
Quite disappointing for such an hyped book
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- Hardes
- 13/07/2021
This book is everything but what the title claims
There is no way you will learn about AI in a context of strategy. Consider this book as an extension of Enterprise Architecture like collection. It based It's assumption on concepts coming from no where no research nor insight and just comment the news about GAFAMs. It hated the sophism used by the authors to gain credibility using boards of unknown companies and a very lame link to Harvard because we did not see any actual research lead by the school on the domain pressed in the book. You can sum this book up in Network effect badly explains by two academics and how machine learning can feed network effect. What this have to do with AI Strategy? Yet another Ivy league teach trying to surf the Tonny Robbins era...
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !