Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition

The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition

De : Rick Levine, Christopher Locke, Doc Searls, David Weinberger, Jake McKee
Lu par : Brian A Morris
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 19,76 €

Acheter pour 19,76 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    The Cluetrain Manifesto began as a website in 1999, when Rick Levine, Chris Locke, Doc Searls, and David Weinberger posted 95 theses on the web, asserting that there was a new reality of the networked marketplace. They set out to overturn hierarchical marketing with ideas like:

    • Markets consist of human beings, not demographic sectors.
    • Companies need to realize their markets are often laughing - at them.
    • Markets do not want to talk to flacks and hucksters. They want to participate in the conversations going on behind the corporate firewall.
    • We are immune to advertising. Just forget it.

    The authors present a spirited, original, and wonderfully irreverent conversation that will challenge, provoke, and forever change your outlook on the digital economy. A rich tapestry of anecdotes, object lessons, parodies, insights, and predictions, The Cluetrain Manifesto illustrates how the internet has radically reframed the seemingly immutable laws of business - and what business needs to know to weather the seismic aftershocks.

    A best seller when it was published in 2000, The Cluetrain Manifesto remains more relevant than ever. Ten years after its original publication, the anniversary edition includes a new introduction and chapters by the authors, and commentary by Jake McKee, J. P. Rangaswami, and Dan Gillmor. Essential reading for anybody interested in the internet and e-commerce, this book is for anyone navigating the topography of the wired marketplace.

    ©2000, 2001, 2009 Fredrick Levine, Christopher Locke, David Searls, and David Weinberger (P)2012 Fredrick Levine, Christopher Locke, David Searls, and David Weinberger

    Commentaires

    "... The Cluetrain Manifesto offers fresh and sound advice, expressed in entertaining prose. Its oft-repeated premise-that markets are conversations-should be pounded into the collective brain of corporate executives." ( BusinessWeek)

    Ce que les auditeurs disent de The Cluetrain Manifesto: 10th Anniversary Edition

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.