Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • How to Launch a Brand

  • Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming and Brand Identity
  • De : Fabian Geyrhalter
  • Lu par : Chris Brinkley
  • Durée : 2 h et 29 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de How to Launch a Brand

How to Launch a Brand

De : Fabian Geyrhalter
Lu par : Chris Brinkley
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 6,67 €

Acheter pour 6,67 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ces titres pourraient vous intéresser

    Couverture de Building a StoryBrand
    Couverture de Purple Cow, New Edition
    Couverture de This Is Marketing
    Couverture de The 1-Page Marketing Plan
    Couverture de Start with Why

    Description

    This audiobook will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

    • Step One (Chapter One): Create a brand platform
    • Step Two (Chapter Two): Devise a brand name
    • Step Three (Chapter Three): Design your brand's identity
    • Step Four (Chapter Four): Craft your brand atmosphere touch points

    Most entrepreneurs, even seasoned brand managers, launch first and then work on slowly transforming the new offering into a brand. A logical progression, I would agree. After all, how can you possibly launch as a brand if you don't have any customers or marketing outreach and - obviously, since you just launched a new offering - you have no legacy or advocates?

    The simple answer is by design. Design relates to the systematic process you have to adhere to, which is likely the primary reason you have sought to listen to this book. In addition though, design truly holds the key to the success of your new brand. It will set your offering apart to look, feel, and sound like a brand at the time of launch, as opposed to something that might or might not have the power to eventually turn into a brand. This audiobook will teach you how to launch your brand by design.

    I share expert insights based on two decades of professional experience transforming new product and service ventures from ideation phases to tangible brand realities. Each of the key phases of preparing for a brand launch are broken down into practical guidelines designed to help you make the right branding decisions along the way.

    ©2016 Fabian Geyrhalter (P)2016 Fabian Geyrhalter

    Ce que les auditeurs disent de How to Launch a Brand

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.